Nihayet yola çıkıyoruz. Bu akşam 20.10 uçağı ile Tayland’a gidiyoruz. Rotamıza göz atmak isterseniz şuraya tıklamanız yeterli.

Çantaları hazırladık tabiki bir İzlanda çantası gibi detaylı olmadı bu hazırlık süreci. 15 ‘er kg lık iki orta boy bavulumuz ve  iki de sırt çantamız var yanımızda. Son kontrollerime göre ortalama 30-33 derecelerde olan hava olmasına rağmen bol yağmurlu günler bizi bekliyor. Şaşırmadım tabi. Tayland ve Kamboçya’ya yağmurlu sezonda gidiyoruz. Bu nedenle yanıma kombin yaptığım şort ve tshirtler,  iki üç elbise, 2 tulum, 1 kot pantalon, 1 tane de kapri olabilen yürüyüş pantalonu ekledim. Günlük kullanmak için bez bir çanta, temizlik ürünleri, her ihtimale karşı bir kaç tane ilaç(mide ilacı, soğuk algınlığına karşı ilaç ve ağrı kesici gibi) ,mayo, bandana, çabuk kuruyan havlu ve pijamalar ile bavul tamamdır.

d

İzlanda seyahatinde yaptığımız en güzel yatırımlardan biri olan outdoor ayakkabılarımızla gidiyoruz. Ayakkabı konusunun önemini İzlanda seyahati sırasında kavramış insanlar olarak bu sefer birer tane de sandalet yatırımı yapmış bulunuyoruz. Yine bu seyahatte edindiğimiz yağmurluklar da yanımızda olacak. İkide sweatshirt ekledik.

1Şu kırmızı renkli olan mini ilk yardım setini Tchibo’dan almıştım. Çok şükür şu ana kadar içindeki ürünlerden sadece yara bandına ihtiyacımız oldu:)

Ayrıca atıştırmalık olsun diye yanımıza çerez depoluyoruz. Bavula kilitli buzdolabı poşetlerinden 3-5 tane atıyoruz, çok kullanışlılar. Bu çerezleri günlük gezilerde kilitli poşetlere ekleyip çantamıza atıyoruz. Birde çantalara muglarımızıda atıyoruz . Poşet çay ve hazır kahvelerde içinde. Havaalanlarında  herhangi bir kafeden sıcak su istemeniz yeterli oluyor.Günlük gezilerde de su şişemiz oluyorlar.

Küçük bir pratik bilgi paylaşmak istiyorum. İnternette bir çok yerde karşıma çıkan şu seyahat torbalarından edindim. Gerçekten önerdikleri kadar pratikler. Bence birer tane edinin. Küçücük gözükmelerine rağmen oldukça fazla kıyafeti alabiliyor, hacimleri çok geniş. Kıyafetleri yuvarlayarak dizmeniz yeterli. 2 kata kadar rahatlıkla doldurabiliyorsunuz. Ayrıca kıyafetleri gruplarsanız bütün bavulu dağıtmadan rahat ederseniz. 4 lü setin fiyati MiniSo’ da  24.95TL, bence fiyatta oldukça uygun.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERASweatshirtler hariç tüm kıyafetler buraya sığdı:)

Bir tanede şu torba setinden  edindim. Rossman’dan aldım kendisini. Özellikle ayakkabı torbası olarak kullanıyorum. Bu üründe epey pratik.Hadi bakalım, biz kaçtık. Şimdiden herkese iyi bayramlar.